Każda strona powinna być jak najlepiej zbudowana pod względem SEO, aby zdobywać darmowy ruch z wyników organicznych Google, bez względu na to, czy firma pozycjonuje swoją stronę, czy nie.
Widoczność strony na frazy pochodzące z tzw. długiego ogona może stanowić nawet 90% ruchu na całej stronie, a koszty jego pozyskania są małe i jednorazowe.
W zależności od potrzeb klienta, przeprowadzam Audyty SEO strony ukierunkowane na różne aspekty.
Jeżeli otrzymałeś karę od Google, skupiam się na linkach do twojej strony i wyciągam stronę z filtra ręcznego, czy algorytmicznego.
Jeżeli zależy ci na zwiększeniu ilości fraz, z których wchodzą do ciebie klienci – skupiam się na powiększeniu i zoptymalizowaniu struktury twojej strony.
Jeżeli posiadasz już rozbudowany serwis, przeanalizuję wewnętrzne linkowanie i poprawię je tak, aby jak najlepiej były promowane strony, na których ci najbardziej zależy.
Przy tym wszystkim oczywiście zadbam o wszystkie mniejsze, ale wciąż ważne elementy – tak, aby cały serwis stosował się do aktualnych wytycznych Google.