Analityka internetowa

Analiza zachowań użytkowników wraz z mierzeniem sprzedaży oraz poprawną atrybucją jest kluczowym elementem w trafnym podejmowaniu decyzji biznesowych.

 

Dobrze skonfigurowane narzędzia, takie jak Google Analitics oraz tag manager, pozwalają gromadzić dane, dzięki którym po analizie odpowiedzieć można na najważniejsze pytania w E-commerce:

  • Którzy klienci są najbardziej wartościowi i co najlepiej się sprzedaje?
  • Które kanały promocji mają największy zwrot z inwestycji (ROI)?
  • Jakie miejsca w serwisie wymagają ulepszenia, aby zmniejszyć liczbę porzuceń ścieżki zakupowej?

Na powyższe i wiele innych pytań odpowiadamy poprzez ilościową analizę danych.

szybki kontakt

Co robię

Konfiguruję narzędzia analityczne specjalnie dla twojego modelu biznesu – tak, aby dostarczyć jak najwięcej użytecznych danych.
Analizuję i tworzę raporty, aby w prosty sposób argumentować moje wnioski i zalecenia.
Tworzę panele z raportami, aby każdy manager w szybki sposób mógł na bieżąco kontrolować najważniejsze współczynniki i realizację celów.
Przekazuję wiedzę o analizie danych i konfiguracji, aby poszerzyć kompetencje twoje i twojego zespołu.